Hockeykamp 2021

dinsdag 24 augustus 2021   |   09:30 - 17:00   |   MHC Deurne clubhuis
Misschien heb je het al gehoord: op dinsdag 24 en woensdag 25 augustus vindt het tweede hockeykamp plaats op onze eigen club! Dit kamp is alleen voor jeugdleden van de jongste jeugd tot en met de B-jeugd van MHC Deurne.

De afgelopen periode heb je het hockey waarschijnlijk flink gemist. Denk daarbij aan de competitie die we allemaal zo graag spelen. Om al deze uren in te halen en het nieuwe seizoen goed te starten, organiseert MHC Deurne voor de tweede keer een eigen (succesvol) hockeykamp. Dit kamp staat onder leiding van Jeroen van Asseldonk. Dit hockeykamp vindt plaats op dinsdag 24 en woensdag 25 augustus 2021. Tijdens dit kamp wordt er veel aandacht besteedt aan de techniek en aan duels. Tijdens het kamp komt er een tophockeyer langs voor een clinic. Mis dit dus niet!

Let op: dit hockeykamp is er iets nieuws! De kosten voor het dagkamp zijn € 50,00 euro per deelnemer. Hier zit de lunch uiteraard bij inbegrepen. Dit jaar is het zelfs mogelijk om te blijven slapen in een eigen tent! De kosten voor het overnachtkamp zijn € 65,00 euro per deelnemer. Natuurlijk wordt er dan ook gezorgd voor het avondeten en -programma en het ontbijt. Je hoeft dus niet zelf iets te eten of te drinken mee te nemen. Ook krijgt iedere deelnemer een shirt!

Wie: Jeugdleden van MHC Deurne van 6 t/m 16 jaar
Wat: Hockeykamp
Waar: MHC Deurne
Wanneer: 24 en 25 augustus 2021
Hoe laat: 9:30 - 17:00 uur (dagkamp), di 9:30 - wo 17:00 uur (overnachtkamp)
Kosten: € 50,00 (dagkamp), € 65,00 (overnachtkamp), beiden inclusief shirt

Alle (ouders van de) jeugdleden hebben een mail gekregen met de link om je in te schrijven voor dit hockeykamp.

Alle (ouders van de) jeugdleden hebben een mail gekregen. Daarin is de link te vinden voor het aanmelden van het hockeykamp. Mocht deze onverhoopt niet zijn aangekomen, dan kun je altijd een mail sturen naar [email protected]. Ook als er nog vragen zijn kan er gemaild worden naar dit mailadres.

Hopelijk tot 24 en 25 augustus!