Mixed Hockey Club Deurne

Mixed Hockeyclub Deurne is dé hockeyclub van Deurne. MHC Deurne is opgericht op 14 mei 1941 en heeft op dit moment ongeveer 375 leden. Al vele jaren speelt MHC Deurne op het sportpark "De Kranenmortel" te Deurne. De club heeft de beschikking over twee kunstgrasvelden (1 semi-waterveld uit 2022 en 1 zand ingestrooid veld uit 2009), een clubhuis met kantine en kleedkamers.

Adresgegevens
Sportpark De Kranenmortel
Energiestraat 9
5753 RN Deurne
Noord-Brabant
Tel. 0493 – 31 57 90

Clubtenue
Witte shirt, donkerblauwe broek/rok, witte kousen (alleen te koop bij de sportzaak Sportpunt Deurne).

Wat biedt MHC Deurne
MHC Deurne geeft iedereen de gelegenheid om te hockeyen, zowel prestatiegericht als recreatief. Het hockeyspel kan door jong en oud, jongens en meisjes, dames en heren gespeeld worden. Op basis van leeftijd en ervaring word je ingedeeld in een team. Voor kinderen en jongvolwassenen die om een of andere reden/beperking geen aansluiting vinden binnen het reguliere hockey, hebben we de G-stars. Voor een uitleg van de indeling zie het hoofdstuk lidmaatschap.