Senioren: informatie en selectiebeleid

Indeling leden

MHC Deurne geeft iedereen de gelegenheid om te hockeyen, zowel prestatiegericht als recreatief. Er wordt onderscheid gemaakt in drie categorieën: jongste jeugd, junioren en senioren.

Ben jij 18 jaar of ouder en heb jij interesse om te komen hockeyen bij MHC Deurne, lees dan verder op deze pagina voor meer informatie. Voor de andere leeftijdscategorieën kun je terecht onder de kopjes jongste jeugd en junioren.

Bij MHC Deurne heb je als 18+’er verschillende mogelijkheden. Om te kijken wat het beste bij jou past bieden wij je aan om drie keer mee te komen trainen. Vervolgens kun je aangeven of jij je bij de club aan wil sluiten en met welk soort lidmaatschap.

Naast het volledige lidmaatschap waarbij je twee keer per week traint en op zondag een wedstrijd speelt, bestaat de optie om trim- of trainingslid te worden. Als hiervoor kiest, mag je naast de wekelijkse trainingen maximaal 3 keer per seizoen een wedstrijd meespelen.

Mocht je ervoor kiezen om je volledig aan te sluiten bij een bestaand team, bekijken wij met jou in welk team je het beste past. Factoren die hierbij een rol spelen zijn bijvoorbeeld leeftijd, selectie en het aantal leden dat de bestaande teams op dat moment tellen. Vanaf 30 jaar kun je in een veteranen team spelen en bij de heren zijn er teams vanaf 45 jaar.

Competitie
De eerste helft van het veldhockeyseizoen loopt van begin september tot eind november. Daarna volgt er een winterstop met daarin de mogelijkheid om zaalhockey te spelen. In maart begint de tweede helft van de veldcompetitie die duurt tot en met half juni. Vervolgens zijn er in de zomerperiode vaak toernooien waar de seniorenteams aan deel kunnen nemen.

Lid worden
Ben je enthousiast geworden om te komen hockeyen bij MHC Deurne? Download dan het aanmeldingsformulier onder aan deze pagina en stuur dit vervolgens naar onderstaand adres. Je kunt je ook aanmelden door rechts op de blauwe button 'lid worden' te klikken.

Ledenadministratie MHC Deurne
Energiestraat 9
5753 PN Deurne

Voor nadere toelichting of meer informatie kunt u ook altijd terecht bij de TC senioren: [email protected] of algemeen technische commissie: [email protected]