Sportieve ondernemer,

Hockeyclub Deurne, MHC Deurne is een sportieve club waar in de avonden en in de weekenden recreatief hockey wordt gespeeld met zo'n 450 leden en waar vele toeschouwers en vrijwilligers plezier aan beleven.

De afgelopen jaren zijn de velden en onze kantine vernieuwd en gerenoveerd, er is een "groene kantine" gerealiseerd en er zijn vele nieuwe jonge leden bijgekomen.

Wij willen de kwaliteit, het stimuleren van bewegen en gezond gedrag en gezellige sfeer in de kantine en op de velden voor onze leden en bezoekers vasthouden. Het enthousiasme bij de jongste jeugd en de sportieve prestaties van de eerste teams willen wij door opleiding, begeleiding en goede facilitering verder uitbouwen.

Voor deze doelstellingen vragen wij uw empathie om onze relatief kleine maar enthousiaste club financieel te steunen.

Wij hebben hiervoor sinds kort een sponsorboekje, met mogelijkheden voor bordsponsoring, teamsponsoring, materialen sponsoring, activiteiten en faciliteiten sponsoring. https://www.mhcdeurne.nl/files/library/sponsorbrochure%20online%201.2.pdf

Interesse of vragen hierover [email protected].

Bestuur en sponsorcommissie