Hockeykamp 2023

Nieuws afbeelding 23-4-2023

De spreekwoordelijke kogel is door de kerk: deze zomer organiseert MHC Deurne voor de derde keer een eigen (succesvol) hockeykamp! Dit kamp staat onder leiding van Jeroen van Asseldonk. Dit hockeykamp vindt plaats op dinsdag 15 en woensdag 16 augustus 2023. Tijdens dit kamp wordt er veel aandacht besteedt aan de techniek en aan duels. Mis dit dus niet!

Ook dit jaar kun je weer kiezen uit verschillende programma's. Zo is er dit jaar weer een dag- en overnachtkamp! De kosten voor het dagkamp (2 losse dagen) zijn € 60,00 euro per deelnemer. Hier zit de lunch uiteraard bij inbegrepen. De kosten voor het overnachtkamp zijn € 80,00 euro per deelnemer. Natuurlijk wordt er dan ook gezorgd voor het avondeten en -programma en het ontbijt. Je hoeft dus niet zelf iets te eten of te drinken mee te nemen. Een eigen tent regelen is hierbij wel noodzakelijk. Ook krijgt iedere deelnemer van zowel het dag- als het overnachtkamp een te gek shirt!

Na het invullen van het aanmeldformulier krijg je een bericht over de betaling. Hierna is de inschrijving definitief.

Wie: Jeugdleden van MHC Deurne van 6 tot 16 jaar

Wat: Hockeykamp

Waar: MHC Deurne

Wanneer: Dinsdag 15 en woensdag 16 augustus 2023

Hoe laat: 9:30 - 16:30 uur (voor het dagkamp), di 9:00 - wo 16:30 uur (voor het overnachtkamp)

Kosten: € 60,00 zonder overnachting, € 80,00 met overnachting. Beiden inclusief shirt!

Alle (ouders van de) jeugdleden hebben een mail gekregen met de link om je in te schrijven voor dit hockeykamp. Mocht deze onverhoopt niet zijn aangekomen, dan kun je altijd een mail sturen naar [email protected]. Ook als er nog vragen zijn kan er gemaild worden naar dit mailadres.

Hopelijk tot 15 en 16 augustus!