Seizoensopening 2019/2020

Nieuws afbeelding 3-9-2019

Blije gezichten bij MHC Deurne!

Het sportpark was zaterdag mooi aangekleed met springkussens, stormbaan, Rabobank fotobus en een mooie aankleding van NOBRA Cars met 2 mooie cabrio’s waarmee het mooie weer werd bevestigd.

Zaterdag jl. werd gestart met het 2e G-Hockeytoernooi gehouden met ruim 80 G-hockeyers uit de regio, samen met hun enthousiaste aanhang  zat het terras dan ook al vroeg vol. Mede door inzet van vele vrijwilligers en een financiële bijdrage van Nedschroef uit Helmond een geslaagd toernooi. Uiteraard gingen alle hockey-kanjers met een prijs naar huis.

Aansluitend werd de opening gehouden voor de jeugdleden en was er uitleg over nieuwe spelregels, nu de teamindelingen definitief zijn konden ouders hun team-app aanmaken. Voorzitter Bart van Goch maakte bekend dat er een nieuwe overeenkomst is gesloten met Rabobank Peelland Zuid als hoofdsponsor. De prettige samenwerking is met twee seizoenen verlengt, het nieuws zorgde voor een applaus in het clubhuis. Waar ook andere sponsoren en Ere- Leden van de club aanwezig waren. De gehele dag is iedereen verwelkomd met een lekker stuk vlaai verzorgd door Bakkerij Vedder

Na dit positieve nieuws kon in de zinderende hitte het 6 tegen 6 toernooi starten voor senioren teams. Dit toernooi is terug van weggeweest en door alle positieve reacties nu al op de kalender gezet voor 2020. Komend weekend start de competitie voor alle teams.