Dames 1 door naar volgende ronde Silver Cup

2-11-2019

Door een goed optreden van Dames 1 in de wedstrijd afgelopen vrijdag 1 november mogen onze Dames aantreden in de vierde ronde van de Silver Cup. Deze wedstrijd wordt gespeeld op vrijdag 22 november om 20.30 uur. Houd deze datum vrij in jullie agenda.

Dames 1 heeft gisteren gespeeld tegen Blerick Dames 1 uitkomende in de 2e klasse KNHB (Deurne in 4e klasse). Nadat de Dames in de 1e helft tegen een 0-1 achterstand aanliepen moesten coaches Sabine en Maja de dames oppeppen voor de 2e helft. Snel werd de 1-1 gescoord door een benutte strafcorner. Hierna werd de wedstrijd feller. Bij een goed uitgevoerde counter kreeg Deurne 8 minuten voor einde wedstrijd een nieuwe strafcorner. Ook deze was doeltreffend 2-1. Met nog twee minuten te spelen kreeg Deurne nog een strafcorner tegen, maar deze werd goed verdedigd. Uiteindelijk behaalde Deurne een verdiende overwinning, welke daarna in de kantine gevierd werd. Op naar de volgende ronde. Maandag 4 november is de loting voor deze ronde.