Wedstrijden tot en met zondag 15 maart afgelast!

11-3-2020

Beste leden en ouders,

Na eerdere berichtgeving kunnen wij nu mededelen dat de alle wedstrijden van aankomend weekend zijn afgelast. De KNHB heeft besloten alle competitiewedstrijden (uit en thuis) gespeeld door Brabantse teams tot en met zondag 15 maart af te gelasten.

Naar aanleiding van de ontwikkelingen in Noord-Brabant heeft NOC*NSF alle sportbonden geadviseerd gevolg te geven aan de oproep van de Veiligheidsregio’s. Daarom heeft de KNHB besloten alle wedstrijden van teams die uitkomen voor een Noord-Brabantse vereniging af te gelasten tot en met zondag 15 maart. Dit betreft een maatregel die voor de betreffende teams is genomen ongeacht niveau en competities.

Alle wedstrijden die de komende dagen op de planning staan voor Brabantse teams worden op een later tijdstip ingehaald. De KNHB komt per competitie zo snel mogelijk met de inhaaldata.

Wij houden de ontwikkelingen en updates in de gaten en zullen zodra er nieuws is over trainingen en/of wedstrijden dit weer via de gebruikelijke kanalen communiceren.

Sportieve groet,
Bestuur MHC Deurne