Laatste update n.a.v persconferentie 21 april

22-4-2020

Beste leden en ouders,

Ook wij al bestuur hebben gisteren aandachtig naar de persconferentie geluisterd. Zoals bekend volgen wij als club sinds het begin de adviezen en instructies van de KNHB op. Zij houden zich aan de richtlijnen van het RIVM en de adviezen van het ministerie van de VWS/NOC*NSF.

De KNHB heeft besloten dat alle competities zijn beëindigd. De competities worden als niet afgerond beschouwd. Er worden geen kampioenen uitgeroepen én geen promoties of degradaties doorgevoerd.

De maatregelen zoals die zijn afgekondigd bieden de jeugd tot en met de D en de C tot en met de A-jeugd weer enige ruimte om te gaan trainen. Naar aanleiding hiervan heeft het bestuur overleg gehad. Via deze weg willen wij jullie informeren dat we voornemens zijn om in de week van 4 mei de trainingen voor de jeugd te hervatten. Uiteraard hebben wij ook geïnventariseerd of hier voldoende draagvlak voor is bij de trainers.

Het streven is om uiterlijk einde van deze week jullie te kunnen informeren over de frequentie en invulling van de trainingen voor de jeugd.

Het clubhuis (kantine) blijft in ieder geval tot en met 20 mei gesloten. Ook zijn alle niet competitie gerelateerde activiteiten voorlopig afgelast. Tot 1 september zullen er geen congressen, (bij)scholingen, evenementen en toernooien mogen worden georganiseerd.

Uiteraard is het belangrijk om ook de komende periode te blijven aansluiten op de overheidsmaatregelen, het RIVM en NOC*NSF.

Meer informatie over de trainingen, invulling daarvan en eventuele aanvullende maatregelen zal later nog volgen.

Met sportieve groet,

Bestuur MHC Deurne