ALV wordt uitgesteld

31-5-2020

Beste leden,

Zoals we gewend zijn zou er in de komende weken een algemene ledenvergadering georganiseerd worden. De huidige maatregelen maken het echter onmogelijk fysiek bij elkaar te komen. Deze kan dus niet op normale wijze doorgaan.

Doordat er onlangs een tijdelijke Corona-spoedwet is goedgekeurd hebben we verschillende opties om hier het beste mee om te gaan. Het bestuur heeft ervoor gekozen om de ALV uit te stellen met een maximale termijn van 4 maanden. In verband met mogelijke verlenging van de maatregelen en de vakantietijd, lijkt het veiligheidshalve verstandig om uit te stellen tot eind augustus, begin september/oktober.

Zodra er een datum bekend is, zullen we dit uiteraard communiceren. Evenals de agenda waar zeker een aantal belangrijke punten op komen te staan. We hopen jullie te zijner tijd dan ook weer te mogen verwelkomen in het clubhuis!

Bestuur MHC Deurne