17 jaar trouwe dienst bij MHC Deurne

Nieuws afbeelding 31-8-2020

Dat clubliefde in deze tijd nog bestaat heeft Annemarie Brinks laten zien. Afgelopen zondag bij de start van het hockeyseizoen werd Annemarie in de bloemetjes gezet door voorzitter Bart van Goch. Zeventien jaar lang was Annemarie op de achtergrond werkzaam en verantwoordelijk voor de ledenadministratie. Misschien voor veel leden niet direct een bekend gezicht, maar iedereen kwam uiteindelijk via haar op het 1e wedstrijdformulier. Nooit mopperen, altijd accuraat, ze zorgde ook zelf nog voor een opvolgster zodat er geen vacature ontstond. Een vrijwilliger uit het boekje.  Annemarie blijft overigens nog gewoon hockeyen in het dames veteranen team en blijft zo betrokken bij de club.  Een definitief afscheid is het dan ook zeker niet.

Aanstaande zondag 6 september zullen kampioenen meisjes B2 en DDA (dames donderdagavond) worden gehuldigd. Direct na de thuiswedstrijd van Dames 1, zo rond de klok van 14uur. Aansluitend speelt Heren 1 zijn 1e thuiswedstrijd.