Mededelingen aanvang nieuwe seizoen

1-9-2020

Beste leden en ouders/verzorgers,

Na een aantal weken zomerstop zijn vorige week alle trainingen weer begonnen. Nu de start van de competities er weer aan komt, vragen we jullie aandacht voor een aantal belangrijke mededelingen.

Als vereniging volgen wij de richtlijnen van het RIVM en de KNHB met betrekking tot het coronavirus en de invloed die het heeft op de hockeysport. Want hoe zit het bijvoorbeeld met samen rijden naar uitwedstrijd? En afstand houden op het veld, in de dug-out of de kantine? Is het verstandig om de kleedkamers te gebruiken? En hoe gaan we om met cornermaskers tijdens wedstrijden?

De antwoorden op deze en nog vele andere vragen, vind je op de website van de KNHB. Lees deze als speler, maar ook als coach én ouder dan ook goed door. Wij doen hierbij een beroep op ieders eigen verantwoordelijkheid. Bovendien gelden er soms andere regels voor de jongste jeugd t/m 12 jaar, de jeugd tot 18 jaar en spelers vanaf 18 jaar. Dit is ook de plek waar je de meest recente berichtgeving over de gevolgen van het coronavirus op de hockeysport kunt terugvinden. Houd daarom de website van de KNHB en onze website goed in de gaten voor updates.

https://www.knhb.nl/kenniscentrum/artikel/coronavirus-van-invloed-op-hockeycompetitieen www.mhcdeurne.nl

We hebben gelijk een vol en leuk weekend voor de boeg met op zaterdag 8 thuiswedstrijden bij de jeugd en op zondag spelen er 6 seniorenteams thuis, waaronder Dames 1 om 12:45 uur en Heren 1 om 14:45 uur. Zondag blikken we nog een keer terug op vorig seizoen met de huldiging van een aantal kampioenen, namelijk meisjes B2 in de zaal en DDA (Dames Donderdagavond). De huldiging is direct na de wedstrijd van Dames 1, zo rond de klok van 14:00 uur.

In deze tijden zijn we nog eens extra dankbaar voor alle vrijwilligers die zich afgelopen seizoen(en) en ook dit seizoen weer inzetten voor de club. Ze zijn belangrijk om het seizoen goed te laten starten en daarna om het allemaal draaiende te houden. Hoe klein je bijdrage soms ook lijkt, het is altijd zeer waardevol. Samen zorgen we ervoor dat de vereniging draaiende blijft!

Wij kijken uit naar een naar een seizoen vol spelplezier! We hopen jullie allen dan ook weer, op gepaste afstand, op de club te mogen begroeten.

Sportieve groet,
Bestuur MHC Deurne