Mixed Hockey Club Deurne 80 jaar jong!

19-5-2021

Mixed Hockey Club Deurne 80 jaar jong!

Een feestelijk moment, althans dat zou het moeten zijn. We zouden ons jarig moeten voelen, maar de realiteit is anders. De huidige COVID-maatregelen zorgen ervoor dat er helaas nu nog geen feestelijke activiteiten kunnen worden gehouden. Echter, de (ere-) leden en sponsoren houden het feest nog tegoed! 14 mei 1941 is de officiële oprichtingsdatum van Mixed Hockey Club Deurne. Waar vroeger het balletje rolde over een hobbelig grasveldje, spelen we nu met zo’n 400 leden van jong tot oud onze wedstrijden op kunstgras. Ondanks dat er door de pandemie geen competitie wordt gespeeld, is het druk bij de vereniging. Zo wordt er o.a. door vrijwilligers momenteel een heuse veranda aan het clubgebouw gebouwd. Daarnaast is het bestuur druk met de voorbereidingen van een veldrenovatie. Veld 1 zal uiterlijk zomer 2022 voorzien zijn van een nieuwe toplaag. Een goed vooruitzicht voor iedereen om dan weer lekker op een veilige manier, in de breedste zin van het woord, te kunnen hockeyen.

Mixed Hockey Club Deurne is inmiddels 80 jaar jong, we zijn een mooie club waar de allerkleinste kinderen vanaf 4 jaar via Funky Hockey voor het eerst in aanraking komen met het spelletje. Er staat een sterke jeugdafdeling en onze G-Stars, het G-Hockey voor kinderen en jongvolwassenen met een beperking, blijft groeien. Voor het nieuwe seizoen wensen we onze senioren en veteranen weer veel speelplezier toe. We snakken weer naar een feestje, het samenzijn en het mooie spelletje.

Hou de site in de gaten, als het mag (en kan) gaan we onze verjaardag vieren. Want je 80steverjaardag laat je niet zomaar voorbijgaan.

Namens het bestuur,

Tot snel!