Een echte wedstrijd hockeyen? Het kan weer!

10-6-2021

Jeugd- en jongste jeugdteams mogen weer wedstrijden spelen tegen teams van andere verenigingen en dat is goed nieuws! De KNHB organiseert daarom op 12, 19 en 26 juni regiocompetities waar Deurne ook aan deel zal nemen.

Zo mogen hockeyers vanaf 18 jaar weer samen sporten in een groep van maximaal 50 personen. Tijdens het trainen hoeven zij onderling geen 1,5 meter afstand te houden. Ook mogen onze leden van 18 jaar en ouder weer onderling wedstrijden spelen tegen een ander team van onze club. De seniorenteams kunnen dus onderling op de zondag weer een wedstrijdje spelen en ook tijdens de trainingen kunnen ze weer meer.

Ook zal de kantine en ons overdekt terras open zijn! Alles uiteraard conform de richtlijnen. Dat betekent tegen de geldende horecaregels en alleen voor die personen die ook op het sportterrein aanwezig mogen zijn. We snappen dat de supporters het kijken van de wedstrijden ook hebben gemist, maar helaas moeten de positieve aanmoedigen langs de lijn nog even op zich laten wachten. Publiek is helaas nog niet toegestaan.

Hou de site en je teamapp in de gaten.

We zijn ontzettend blij dat zo op de valreep van het seizoen er toch nog lekker gehockeyd kan worden. We hopen zo nog enkele weken fijn te kunnen spelen en het seizoen positief af te sluiten.