Parkeren bij MHC Deurne

17-9-2019

Beste leden en ouders,

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat er werkzaamheden plaatsvinden aan het voormalig parkeerterrein bij SV Deurne. Op dit terrein wordt een nieuw onderkomen gebouwd voor de Deurnese jeu de boulesvereniging Tic-Tac.

Dit terrein kan daarom niet meer gebruikt worden als parkeerplaats. Ook is het niet toegestaan om via de oude parkeerplaats en het fietspad naar onze accommodatie te rijden. Dit heeft al voor gevaarlijke situaties gezorgd, wat we moeten zien te voorkomen.

Ook kun je deze weg dus niet meer gebruiken om je kinderen af te zetten voor de trainingen en/of wedstrijden en zo onze accommodatie bereiken. Vanzelfsprekend is het niet de bedoeling je auto te parkeren bij ons clubgebouw wanneer je zelf gaat trainen of een wedstrijd hebt. Het verharde pad naar onze accommodatie is een calamiteiten pad voor noodgevallen en voor het beleveren van het clubhuis.

We willen jullie vragen om gebruik te maken van de grote parkeerplaats. Er wordt gewerkt aan het verbeteren van deze parkeerplaats. Op het gezamenlijke parkeerterrein met SV Deurne zijn 92 parkeerplekken, dit is normaal gesproken voldoende voor iedereen.

Bedankt voor jullie medewerking en begrip.

Met sportieve groet,
bestuur MHC Deurne